Охорона праці

До уваги батьків та педагогів

До відома батьків та педагогів, яким потрібно продовжити інклюзивне навчання в закладах освіти!

👩‍🏫 ⚠️ Важлива інформація! Лист МОН України від 04.05.2020 р. N1/9-232 щодо організації проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини (після закінчення карантину).

Просимо підготувати необхідні документи та записатися на проведення оцінки.

Нагадуємо про можливість дистанційного подання документів. Усю додаткову інформацію можна отримати у вайбері в групі “ІРЦ інформує” та за контактними телефонами фахівців інклюзивно-ресурсного центру.

Перелік документів, необхідних для проведення комплексної оцінки розвитку дитини:

1. Документи, що посвідчують особу батьків (одного з батьків) або законних представників.

2. Свідоцтво про народження дитини. 3. Індивідуальна програма реабілітації дитини з інвалідністю (у разі інвалідності).

4. Форма первинної облікової документації № 112/0 “Історія розвитку дитини”, у разі потреби – довідки від психіатра.

Центр проводить комплексну оцінку не пізніше, ніж протягом місяця з моменту подання письмової заяви батьків (одного з батьків) або законних представників та/або її особистої заяви (для дітей віком від 16 до 18 років) щодо проведення комплексної оцінки, а також надання письмової згоди на обробку персональних даних дитини. Якщо дитина з особливими освітніми потребами здобуває дошкільну або загальну середню освіту, до заяви можуть додаватися: Психолого-педагогічна характеристика дитини із зазначенням динаміки та якості засвоєння знань під час навчання, підготовлена відповідним педагогічним працівником та затверджена керівником відповідного навчального закладу. Зошити з рідної мови, математики, результати навчальних досягнень, малюнки. Документи щодо додаткових обстежень дитини.

При повторному зверненні дитини з особливими освітніми потребами до центру подаються: Попередні рекомендації щодо проведення комплексної оцінки. Висновок відповідних фахівців щодо результатів надання психолого-педагогічної допомоги із зазначенням динаміки розвитку дитини згідно з індивідуальною програмою розвитку.